Saturday, February 21, 2009

Derma Dara Kamu?


*Tempat Kejadian*

Kolej Perempuan
Bilik Seminar.

Duduk bersama orang-orang yang tidak dikenali.
Rakan bersembang bertukar cerita.
Senyuman buat semua.
Wanita, jejaka kacak, semuanya dihiasi dengan muka seputih mutiara.
Putih pucat.

Rakan Kegiatan Luar berbual bersama.

Dia : Duduk kolej mana?
Aku: Kolej Campur-Campur.
Dia : Jauhnya datang. Datang naik apa?
Aku : Teksi.
Dia : Bagusnya. Memang semangat betul.
Aku : Terima kasih.

Telefon berbunyi.
Dia jawab dan kembali berpusing ke arah aku.
Masih mahu berbual.

Dia : Datang nak derma darah ke?
Aku : Ya, takkan derma dara pula?
Dia : Kalau derma dara, di kolej sebelah la.
Aku : Apakah?!

Nota : Kolej sebelah adalah Kolej Lelaki.

12 comments:

myjaehee said...

adoi pndai plak mamat tu =)

Tirana said...

hehehe..derma darah dengan derma dara..banyak bezanya..

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

myjaehee:

tu la pasal..

alahai...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Kak Tirana:

hehehe..

terlalu banyak bezanya..

alahai~

Anonymous said...

brape gelen dare kamo mau??! haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Cit Mie :

hehhehe

sedikit sudah jadi..

aii nak 10 gelen buleh?

Anonymous said...

beza apernyer...

darah gak keluar...cuma dari lain sumber la...

hehehe

dengan lain nikmat...

hack hack hack~!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Pali :

hotak lu!

apa da...

kamu suka topik nih ek?

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

huih,derma dara?
hahahaha..

tingat aku dulu penah kne hambat mase shopping..
brader tu taan aku pakse derma darah..
mao tak glabah cencorot aku..
aku dhala tkut jarum..
dulu bcg pun aku tak dtg skol,tp kantoi kne g kat klinik..
huwaaa..nanges tao..lagi mao derma darah..
tp lau derma dara tak takut kot..kuikuikui..opss.aku dah semilan belas,takpekan melawak lucah..oh no!aku terjebak!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

penjenayah.merah.jambu. :

hahaha~

derma dara ke darah?
hahaha..

kantoi kau..
kan kena pergi cucuk beb..kalau tak cucuk..hospital carik kau...

hahaha~
terjebak apa kau?
hehe~

.ieLah. said...

wehhh
sengal weh
haha
kenduri kot kolej 10 tu nnti
heheh

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

ieLah~ :

hahaha...

kenduri serta makan besar beb~

phewitt!