Monday, April 02, 2012

Mocha #03


01 April 2012
2139 - Ruang biru dalam keadaan kesakitan yang sudah dijangka.
1739 - Suatu kawasan di mana ada yang hilang selama beberapa hari.

L : "Saya baru dapat kopi. Jadi perasaan lebih baik"

P : "Baguslah. Sebab awak suka kopi"

L : "Saya emosi sebab kopi. Boleh?"

P : "Jadi, bila dah dapat kopi, maka awak dah baik? Ah, kenapa emosi sebab kopi?"

L : "Sebab tak dapat awak hari-hari"

P : "Awak tak dapat kopi"

L : "Saya minum kopi sebab awak. Sebab untuk mengingati awak"

[Sumber gambar]

Zara :  Hari ini aku mahu mengaturkan hidup aku bebas dari masalah dan kesakitan. Aku mahu hidup demi diri aku, demi senyuman aku dan bukan lagi tentang orang yang tidak menghargai kewujudan aku (Shafaza Zara - 2 April 2012)

2 comments:

mian said...

hidup untuk diri sendiri. they have their own life, we have our own life. kita ada masalah sendiri, orang lain pun ade masalah sendiri.he~ so don't bother others =)

takky said...

thatz good for u kak z...
but becareful coz some people will drag their problem to u if they see the opportunity on u....