Wednesday, May 25, 2011

Ini Khabarnya Perasaan Paling Teruk Dalam Hidup


Kadangkala ada orang rasa macam-macam benda teruk dalam hidup.
Aku sendiri tak mengerti.
Cuma, ini sahaja yang aku mahu kongsi dari Tumblr aku.







[sumber : Tumblr Budak Cermin Mata Besar]

Anggaplah ini yang aku tinggalkan untuk hari Rabu.
Ya, mungkinlah.

#1 : Aku dah biasa sangat.
#2 : Ini pun dah selalu kena.
#3 : Ini pun dah biasa, tapi jangan sampai aku balas balik.
#4 : Dah lama tak.
#5 : Kawan? Sahabat? Manusia sekepala? Ahli keluarga? Aku dah lalui.
#6 : Ini adalah tidak.
#7 : Ini pula bukanlah perasaan yang teruk. Lebih tepat, mungkin sekejap sahaja.
#8 : Ini boleh diperbaiki.

Lord Zara : Kau tidak akan mengerti.

6 comments:

sopiah said...

number 4. :'(

farasakura said...

rambut sama hitam, hati lain2 :)

Arm_mj said...

huhu..agak la

Pocket said...

no 1,
n in work,
they tell u that by promoting your colleague, and not you.

and he/she accidentally slip up his tongue... 'aaa finally gaji dah kepala pat'

when u'r still at kepala dua

best part is...

he/she just joined in last 2 years,
when u joined 1994

nuargto said...

No.1.. Sebab saya sukakan cabaran dan persaingan..


Entri Terkini Di Blog Saya:
Bagaimana Untuk Mengundi Blog Pilihan Anda??
Tips Blogging: Semak kelajuan “Loading Page” Blog Anda

hestyrezyuda said...

ZARAAAAAAAAAAAAAAA........

JOM CAMPING

http://hestyrezyuda.blogspot.com/2011/05/kawan-kawan-blogger-jom-kita.html