Friday, June 12, 2009

Selamat Tinggal Masters


Selamat Tinggal Masters.

2 Julai 2009.
Sepatutnya kembali sebagai pelajar, tetapi aku memutuskan untuk menolaknya.
Alangkah indahnya jika sesiapa menaja aku sekarang.
*ketawa*

Aku akan menghadapi realiti.
Sebagai guru buat masa ini.
Mungkin selepas beberapa ribu hasil jeritan dan gemaan di dalam kelas,
aku akan kembali menjadi pelajar.

Nampaknya bukan dalam waktu terdekat.
Buat akak GG serta semua,
insayaALLAH, aku akan kembali berblogging seperti dulu.

Aku sudah daftar itu jalur lebar.
Hahahaha~

Sekian.
Cuti sekolah hampir tamat.
Aku hampir gila kerana kena kerja semula.
Sekian.

Cinta kamu semua!

6 comments:

Yern Ain said...

selamat memerah keringat ya cik zara!

;p

Yern Ain said...
This comment has been removed by the author.
Hazerin said...

kamu mngajar kat mana, zara?

farah said...

sayang,

sudah lama tidak singgah di sini.

semoga bahagia sentiasa ya.

:)

attyfir said...

welcome baca zara to blogging world.
cikgu kt mana nieh..

Anonymous said...

dah lama x singgah blog kamu? ah mengape xamek masters? tak cr lecturer yg ade grant?