Thursday, June 25, 2009

Aku Pencinta Makmal Yang Setia


Hidup aku sentiasa dibayangi oleh makmal selama ini.
Sumpah!
Aku memang suka makmal sebab aku cintakan Kimia.

Tapi sekarang,
memandangkan mata pelajaran yang aku diamanahkan tidak berkaitan dengan cabang sains,
aku seharusnya berusaha dengan gigih di dalam bengkel.

Tapi dasar aku yang sukakan diri aku yang sebenar,
aku perlukan Sean tatkala aku menyampaikan isi pelajaran.
Aku perlukan tetikus.
...dan terbaru, aku perlukan rotan.



25 Jun 2009
Aku di dalam makmal selepas menguruskan kelas ke dua pada hari ini.
Sebagai bukti, aku dan makmal sentiasa mahu menyatu.
Aduh, cinta hatiku.

Adakah aku kelihatan menggerunkan?
Aku rasa wajah itu masih manis (ayat penabur garam di hati)
Aduhai...
Esok masih perlu ke sekolah sehingga Sabtu.
Hari Terbuka dan Koperasi menjelang tiba.
Mahu mengunjungi aku?

24 comments:

tikazack said...

haha ko kat mane tu zara?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

crescent :

kat sekolah ler~

leadleedeea said...

garang gler cekgu neh..hehe~!!! kena pkai rotan ke dear? I think psikologi lagi better kot..heheh~!!

farah said...

zara..

garangnya wajah.

:P

Meooo Comicore Club said...

uiks?!!! kdng2 rindu jgk kat rotan mase sekolah dulu. last kena rotan mase form 1. mis u rotan... huhuhuhuhu :p

messyremo said...

aku rase rotan xberkesan...

aku igt lagi dulu cikgu aku pkai cubit kt perut jer,tak pun tarik side burn...ouuchh...
baru de style...
mudah,berkesan dan terbukti..haha

orang2.. said...

sekolah kt mna ni??

Tirana said...

Kalau kak tirana jadi anak murid, mau sejuk kaki tangan tengok muka cikgu Zara dengan rotan di tangan..hehehe

Karbon Kopie said...

garang nyer...
cekgu jgn garang2 nanti xdpt adiah byk time ari guru...ngeh3x..

slamat pagi cekgu... ;)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

leadleedeea :

psikologi tak berkesan dah kak~

ku takut ku jd psycho plak~

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

farah :

hahaha~

garang ke?

haha~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

meo188:

hahaha~

rotan yang dirindui ke?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

messyremo :

malangnya sentuhan ke atas budak sekarang ni akan membawa kepada perkara yang lebih tak best..

bukan bleh senang2 sentuh anak org~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

orang2.. :

kat tempat aku Ameq~

hehehe~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tirana :

kak~

hahaha~

pegang mesti ada gaya~

=)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

mRs.jUkoGYu :

malangnya hari guru dah lepas..

hahaha~

selamat pagi murid2..

en_me said...

cekgu jangan garang garang yerr.. uhuhu

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

en_me:

hahaha~

tak garang sangat pun en me~

Hidup KOKA said...

Garang nya ko Zara.....

Jom merempit malam minggu ni....

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Hidup KOKA:

Jom!

Setkan tempat..hehehe~

said...

ayooook dik...
takut akak nengok pic kamoo pegang rotan itu..kekeke

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

hahaha~

jgn takut kak~

Biasa said...

garang nyer!!

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Ritz:

mana ada garang?

aku dah comel tu~