Wednesday, September 21, 2011

#WW 11 : Uya Bookstock 2


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioEqCYZjGDlv3iXvWOuZztkCaVphhKyLt2Nm4juRi-_seddkcipAdo9SZ6bF0_EVZ2CpEXdQvObTljpP45AKHFKG6A2rV6r0ZCToqbKT_EtHVbAlu5o_EVSLT2du0o0nx5CTDNVLw547A/s640/poster_bookstock.jpg
[Hasil culikan dari Akulinglung]

Kalau kamu adalah salah seorang rakan aku berkicau di Twitter, mungkin kamu sudah tahu apa itu Uya Distro dan apa yang mereka tawarkan. Mungkin juga kalau kamu tidak halang (baca : block) atau senyapkan (baca : mute) aku di dalam garis masa kamu.

Pembacaan lebih boleh dirujuk di blog seorang teruna penulis Sperma Cinta yang bakal menamatkan zaman bujang empat beliau buat kali pertama, Akulinglung. Boleh tekan di sini untuk membawa kamu kepada maklumat lanjut yang lebih bergaya.

Dan, 1 Oktober itu adalah hari pelancaran #KitabTerfaktab hasil tulisan kawan-kawan dan aku sendiri di Terfaktab. Kalau nak tengok aku buat persembahan (wah!) ataupun entah apa sahaja dalam tempoh lima minit (katanya!) bolehlah dipersilakan datang. Jangan risau, aku tidak tolak permintaan bergambar ataupun mengenakan bayaran demi satu tandatangan yang sudah terbiasa memeriksa buku murid setiap hari. Apalah setakat dua tiga ratus naskah buku kan?

Mengada betul ayat kau kan Zara?

Nota Kaki :
WW bukan bermakna langsung tidak boleh ada ayat kan? 

Zara : Terima kasih atas kasih sayang gila yang kau berikan buat aku. Ya, aku setiap hari semakin ghairah membaca demi merungkai segala persoalan yang aku cari selama ini.