Friday, February 22, 2013

Lelaki Hebat.

Buat lelaki paling hebat.
Buat cinta pertama.
Buat dia yang disayangi selamanya.


Selamat ulang tahun ke lima puluh dua.
Anak ini mungkin tidak pandai menzahirkan kasih sayang, menunjukkan rasa cinta pada keluarga dan sering menimbulkan masalah, tapi insyaAllah, akan sentiasa berusaha memenangi kasih sayang, menjadi anak yang terbaik dan tidak akan berpaling dari janji taat setia.

Buat wali saya.
Buat Abah yang sentiasa menyayangi saya.

Terima kasih tidak cukup untuk segala jasa. Aksara yang saya coretkan bukan apa-apa bahkan tidak bermakna barangkali. Tetapi, itu sahaja yang saya mampu luahkan untuk manusia yang sentiasa memikirkan saya - anak sulung yang kadangkala bagus, kadangkala perangai serupa apa.

Buat Abah.

Maaf atas segalanya.
Terima kasih kerana menghadiahkan Along senyuman paling manis setelah Along pulang dari JB semalam. Senyuman Abah tatkala tengok kek kecil dan manisan yang dibawa untuk Abah sudah cukup buat Along lega dan gembira. Maaf tidak dapat bersama hari ini sebab perlu bertugas luar kawasan lagi.

Semoga yang terbaik buat Abah.
Amin.

Nota kaki :
18 - 21 Februari 2013 = JB.
22 - 24 Februari 2013 = Segamat
25 - 28 Februari 2013 = Muar

- sent via iPad

3 comments:

didie noxious said...

selamat ulang tahun pakcik :)

takky said...

selamat ulang tahun kepada ayah seorang cikgu yg cekal, tabah dan superwoman ini...
semoga panjang umo, murah rezki dan dapat timang cucu dgn cepat.... :P

Unknown said...

happy birthday utk lelaki hebat itu! :)