Sunday, January 04, 2009

Matahariku


Aku tengah melayan SPSS sambil "tarik" dadah yang aku suka.
Semester ni, dadah aku kurang satu elemen.
Takde creamer.
Saja aku tak beli yang 3 in 1.
Jimat sedikit.
Agaknya la~

Aku layan lagu "Matahariku" dendangan Agnes Monica.
Aku selalu dengar lagu ni time kat rumah.
Adik aku tengok sinetron "Jelita" yang ditayang di TV3.
Aii..Malaysia kan semangat muhibbah?
Semua cerita dapat masuk negara kita.

Cam lagu ni juga.
Dalam sehari ntah berapa kali video klip ditayangkan kat TV.
Aku tak kisah, aku layan jer~

Bila dengar dan hayati liriknya..
Ada something yang mencuit hati (wanita??) aku...
Mungkin sebab aku pernah cakap aku ada "Matahariku" juga.
Tapi itu dulu la kan?
Senyum kanyur~

Anyway, ni liriknya...

Tertutup sudah pintu, pintu hatiku
Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Kuharus relakanmu walau aku tak mau

Reff1:
Berjuta warna pelangi di dalam hati
Sejenak luluh bergeming menjauh pergi
Tak ada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi

Reff2:
Dengarlah matahariku, suara tangisanku
Kubersedih karna panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukkan waktu

Back to reff 1

Back to reff 2


Pendek je lagunya...
Tapi aku tetap layan jer dari tadi..
Sambil mata aku dah berpinar kat skrin Sean ni.
Aduhai..banyak plak sistem yang aku pikir~

No comments: